Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Post scriptum o byłych…

 Na wstępie muszę się przyznać – mój ostatni tekst był zajebisty, ale nie tak bardzo zajebisty jak każdy poprzedni. No trudno, ręce mi się rozluźniły po chwilowych zabawach z myszką przy nowym blogu pod nowym adresem. Inspiracja też była szukana na przymus. I dostało mi się po głowie za to od jednej z czytelniczek.

(…)

Była/Były to typowy przykład wrzodu na dupie, pozbyć się tego trudno, przypomina o sobie w najmniej odpowiednim momencie, a jak już się odezwie to wywołuje niekontrolowane konwulsje i wybuchy agresji. Nie mogę zrozumieć po co utrzymywać kontakt z byłą częstszy lub bardziej intensywny od „żyj dobrze z okazji świąt”. Wystarczy spytać moje byłe znajome. Osiem na dziesięć z nich wysyła mi co pół roku zdawkowe życzenia „Dużo zdrowia”, „Bla bla bla coś tam do rymu bla”, „Żebyś zdechł” i takie tam. Za wszystkie serdecznie dziękuję, są dla mnie wyrazem miłości i szacunku do popełnianych przeze mnie błędów w życiu.

(…)

CZYTAJ CAŁOŚĆ POD NOWYM ADRESEM

 

 

 

Skomentuj

Information

This entry was posted on 23 września 2012 by in Tematy and tagged , , , , , , , , .
