Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Seks z rezygnacją?! WTF?!

Ja jednak pomyliłem studia i wybrałem złą ścieżkę zawodową. Z nieukrywaną dumą stwierdzam, że według internetu jestem geniuszem. Portale „dla mężczyzn” rozpisują się o newsach, o których dawno wiedziałem…

Ostatnio pisałem o artykule na temat oceny seksualności na pierwszy rzut oka. Ponieważ nie mam wyrzutów sumienia, postanowiłem pokopać głębiej. Są przecież portale skierowane dla mężczyzn i zapewne tworzone przez takowych. Od portalu do portalu i siup trafiłem na facet.interia.pl. Rozumiem, że słowo facet użyte jest celowo? Mezczyzna nie dość, że w ten sposób zapisane wygląda głupio to, sama pisownia może stanowić nie lada wyzwanie. Kiedyś zdarzyło mi się napisać „męszczyzna”, moja polonistka na marginesie napisała mi „Mężczyzna na pewno nie pochodzi od szczania!”. Od tamtej pory pamiętam o ortografii.

Wybrać trzeba zakładkę, zupełnie jak u mnie, myślę jestem w domu. Wybieram oczywiście „Seks i związki” i tu rodzi się moja pierwsza wątpliwość – po co w jednej kategorii?? Co to za pranie mózgu. Od kiedy u faceta seks i związek idą w parze? Zresztą, żeby nie wyjść na szowinistę, od kiedy w ogóle seks i związek chodzą w parze? Przecież świat jest zepsuty przez masonów i liberałów i nastawiony jest czysto hedonistycznie.

Myślałem wchodząc, że będzie o dupach, alkoholu i samochodach. Przepraszam, ale realny świat mężczyzny do tego się sprowadza. Jeśli facet potrafi rozmawiać na inne tematy wynika to z jego obycia i zachowania, stanowią de facto dodatek do rzeczywistości. Spodziewałem się recenzji wódek, wód i napojów izotonicznych, informacji o dodatkach seksualnych i nowych supersamochodach.

Gorzko się rozczarowałem. Pierwszy news „Seks usypia mężczyzn”. O ja pierdole serio?! God damn it… Wchodzę, bo myślę, że poczytam o czymś ciekawym, coś odkrywczego wyniknie dla mnie. Srutu tutu faceci zasypiają po seksie, bo kora mózgowa coś tam coś tam… O kurwa, oddajcie mi parę minut życia złodzieje!

Potem widzę artykuł „o tym kiedy rezygnujemy z seksu”… No to przegięcie. Rezygnować z seksu? To oksymoron morony jedne. Nie wiem jak można rezygnować z seksu, poza ekstremalnymi sytuacjami jak przejażdżka ostatnim wyprodukowanym Ferrari z silnikiem V12 itp.. Wchodzę i nie mogę uwierzyć własnym oczom. Ludzie rezygnują z seksu (sic!) w związku z ważnym życiowym wydarzeniem. Dam wam cynk – wyluzujcie i bzykajcie. Wtedy seks jest najlepszy! Serio! No chyba, że waszym ważnym życiowym wydarzeniem są narodziny dziecka, wtedy faktycznie dajcie na luz…

I na koniec dwie petardy, które powinny rozwalić monitor naczelnego po publikacji. Pierwsza o tym, że mężczyźni wolą zaokrąglone kobiety. Ja cie! Moje życie będzie teraz lepsze… Dowiedziałem się o czymś co dawno już wiedziałem. Wolę Monicę Belluci lub MM niż Keire Knightley, która bez wątpienia ma piękną twarz, ale jej ciało nie zachwyca. Dyktatorzy mody, w większości homoseksualiści, lansują swój typ pięknej kobiety, czyli takiej która wygląda jak chłopak. Podkreślam jednak to nie jest kanon urody kobiet, które sprawiają, że mężczyznom krew odpływa z jednej głowy do drugiej.

No i na koniec mój faworyt – Amerykańskie feministki walczące o prawo do paradowania z gołym biustem. Myślę – świat się kończy chyba poprę feministki! Czytam, czytam i zaczynam się zastanawiać. Wszystkie kobiety… Z gołym biustem… Chyba jednak nie poprę feministek… Może jakiś warunek motywujący do ćwiczeń i zachowania dobrej figury – wszystkie, ale o wymiarach około 90-60-90. Bo tak wszystkie? No way.

Reasumując ja nie wejdę więcej na facet.interia.pl. Zachęcam Cię do odwiedzenia mimo to. Wejdź, poczytaj, wyrób sobie własne zdanie. Może znajdziesz tam coś wartego polecenia dla mnie?

One comment on “Seks z rezygnacją?! WTF?!

  1. marryroe
    3 września 2012

    Moi znajomi też mieli ostatnio takie pijackie rozkminy, jak to by było super gdyby wszyscy ludzie chodzili po świecie kompletnie nago. 🙂 odechciało im się jak zobaczyli wielką toczącą się laskę a’la Grycanka. 😉 i od razu było to samo co piszesz… eee.. nieee jednak tylko te młode, ładne i w ogóle. ;))

Skomentuj

Information

This entry was posted on 3 września 2012 by in Recenzje, Seks and tagged , , , , , , .
