Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

5 oznak, że czytam jak w tytule jest „seks”.

Zawsze mnie fascynowało kto pisze scenariusze reklam i dlaczego zawsze występują tam piękne kobiety. Weźmy taką gładź szpachlową, którą reklamował kawałek nagiego damskiego ciała, albo sieć komórkową, która reklamy oparła…

Czytaj dalej pod nowym adresem ->

7 comments on “5 oznak, że czytam jak w tytule jest „seks”.

  1. marryroe
    2 września 2012

    Zgadzam się z drobną uszczypliwością, która dodaje facetowi atrakcyjności :). Jeżeli o mnie chodzi bardzo ważna jest, ogólnie pojmowana, pewność siebie mężczyzny. I to przekłada się na wszystko co pisałeś- od umiejętności podjęcia decyzji, po intuicyjne zachowania (co, jak, kiedy i gdzie). Wiemy wtedy, że mamy do czynienia z prawdziwym, że tak powiem brzydko, graczem 😉
    pozdrawiam.

    • tytus7
      2 września 2012

      Pewność siebie czy szorstkość? A może to uszczypliwość. Kiedyś żyłem w przekoaniu, że „kobiety” lubią chuliganów, długie włosy, gitara coś a’la Axl Rose (dorastałem w latach 90.). Potem myślałem, że romantycznych baranów, piszących wiersze. Teraz wiem, że jak byłem młodszy miałem rację – zarost, charakter, ostra jazda. Rock’n’roll all fuckin’ life :).

  2. marryroe
    2 września 2012

    A dlaczego kobiety zamknięte w cudzysłów? 😉

    • tytus7
      2 września 2012

      A bo chodziło mi o pewną konkretną kategorię – kobiety, zanim zostaną kobietami i tuż po pierwszych menstruacjach. Takie dziewczyna/kobieta.

      • marryroe
        2 września 2012

        wydaje mi się, że te stare, po trzydziestce, dojrzałe itd. też preferują raczej typ hank moody i dr house… 😉

      • tytus7
        3 września 2012

        czyli alkoholik ze skłonnością do autodestrukcji albo narkoman socjopata. Challenge accepted!

      • marryroe
        3 września 2012

        dokładnie tak!

Skomentuj

Information

This entry was posted on 31 sierpnia 2012 by in O Autorze, Recenzje, Seks and tagged , , , , , , , , , , , .
