Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

O polskości obsyranej…

Euro minęło… Trochę szkoda, niezależnie od rezultatu dla polskiej drużyny. W międzyczasie dodam, że podziwiam każdego kto się zgadza zostać trenerem polskiej reprezentacji. Beenhakker zdradził tajemnicę na czym polega trenowanie  pod okiem PZPN, jego słowa potwierdził pan Kręcina. Kto o zdrowych zmysłach zgadza się na trenowanie z PZPNem?? Pan Fornalik chyba liczy na jakiś cud, że tym razem będzie inaczej.

Wróćmy jednak do naszej polskości za piątaka. Wiecie ucieszyłem się na to Euro, bo wiedziałem, że oprócz meczy będzie się działo dużo dobrego, oczywiście o ile politycy niczego nie spierdolą. Udało się zamilkli na tych kilka tygodni.

Dążę do tego co kto montował sobie na samochodzie. Jestem dziwnym typem, który ma od kilku lat polską flagę w domu. Lubię eksponować to, że jestem dumny z historii swojego narodu i z tego jak pięknie może być. W święta narodowe lubię widzieć powiewające biało-czerwone. Na własnym domu także zamontuję na stałe polską flagę, Amerykanie mogą? Ja też będę miał!

Ucieszyłem się także, że polskie gadżety pojawiły się we wszystkich „polskich” sklepach – Lidlu, Biedronce, Leclercu, Tesco i Realu. Kupiłem, miałem, łopotały dumnie polskie flagi po obu stronach mojego samochodu. Czuło się jakąś więź. Niestety zauważyłem, że u wielu wyszła nasza cecha narodowa – przedobrzamy. Jesteśmy absolutnymi mistrzami świata w przesadzaniu i dawaniu robienia się w konia. Czy Ty też miałeś/miałaś flagę? A czy była to flaga?

Zacznę od geniuszu marketingowego producenta Tyskiego. Dawali oni ludziom do zgrzewki piwa prześcieradło z napisem „Polska” i logiem piwa, a durny naród rozwieszał to robiąc największą w tym kraju bezpłatną kampanię reklamową. Nikt się nie zastanawiał co wiesz. Nieodpłatnie tysiące ludzi udostępniło swoją przestrzeń jako reklamową. No cóż bywa, ale jak było napisane „Polska” to pewnie się liczy. Jak można nie rozumieć, że jeśli ktoś coś daje za darmo to pewnie jest w tym jakiś haczyk.

Wróćmy do „flag”  i pochodnych. Polska flaga nie się na wypasie i dlatego jest ładna. Dwa pasy – siła w prostocie i historia, nie wystarczą wszystkim. Wobec czego na czerwonym pasie napisano jeszcze „POLSKA”, żeby nikt nie miał wątpliwości, że jakiś pijany kibic nie powiesił odwrotnie flagi Monako. Potem to już była wolna amerykanka – flaga z napisem i godłem na białym pasie, flaga z godłem i napisem Polska (żeby mieć absolutną pewność), były jeszcze bandery wojenne z napisami, bez napisów, z flaga i bez flagi, no i oczywiście flagi Monako. Im więcej polskich symboli na kawałku materiału tym bardziej polska flaga. Wiadomo.

Wkurzało mnie to na początku, ale doszedłem do wniosku, że od czegoś zacząć trzeba. Potem w Internecie i w mediach jeden z drugim specjalistów wyjaśni co jest, a co nie jest i ciemny naród już następnym razem wywiesi „lepsze” wersje, a na 11 listopada za rok będą już same godła, bandery i flagi.

Nie będą. Polacy nie wyszli z grupy, flagi wylądowały w śmietnikach, na ulicach na środku drogi. Naród jest ciemny, przynajmniej ta część, która wyrzuciła flagi ot tak. Może jakby te „flagi” nie kosztowały piątaka, ale trzydzieści to więcej osób by pomyślało.

Jakiś wewnętrzny optymizm, każe mi wierzyć, że jednak zaczęła się duma z Polski. Euro się skończyło flagi poszły na śmieci, a u nas zaczął się polityczny pierdolnik, dróg już wiadomo, że raczej nie dokończą.
Może byśmy tak się teraz postarali o jakieś IO?? Dobudowaliby resztę dróg, przynajmniej do Warszawy.

DO DOCZYTANIA:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Flaga_Rzeczypospolitej_Polskiej

Skomentuj

Information

This entry was posted on 16 lipca 2012 by in Tematy and tagged , , , , , , , , .
