Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Idiota.

Szum wokół mojego wpisu o brzydkim Lublinie się uspokoił, odwiedzają mnie mniej więcej te same osoby co kiedyś. Okazuje się, że Internauci zaczynają coraz więcej wiedzieć o anonimowości, a mimo wszystko nadal wolą dzielić swoją żółć mailowo niż na agorze/kloace.

Nie bardzo chce mi się cytować dosłownie komplety obelg od „janz__lublina”, „oleskowy774”, „wierzaca_kira” i innych. Ogólnie rzecz biorąc zostalem: kłamiącym, platfromowym robactwem, żydowskim spiskowcem, judokłamcą, wszą, rakiem na zdrowej tkance. Nie sądziłem, że wywołam takie emocje.

Ktoś to mniej niż inni obrzucił mnie błotem zadał mi pytanie „Kim ty jesteś?! Skąd w tobie tyle agresji? Kto mi płaci za te kłamstwa?” i moje ulubione „z którego gówna wypełzłem?!”.

Drodzy Hejterzy! Jakże się cieszę, że Was mam :)! Bo to znaczy, że nie tylko czytacie, ale angażujecie się emocjonalnie! Lubię wzbudzać emocje i widzieć Wasze zaangażowanie. No, ale odpowiadając – wypełzłem z polskiego gówna. Z tego samego, z którego wypełzliście Wy. Z tą drobną różnicą, że wy mieszkacie na tym gównie i chcecie nim obrzucać innych. Ja ze swojego gówna już spełzłem i chodzę od kałuży do kałuży, ale wielkie kupska na platformach, prawych i sprawiedliwych płytach lub czerwonych tęczowych plamach omijam szerokim łukiem.

„Otwórz oczy! Zobacz jak Polska płonie! Nie bądź zdrajcą jak inni! Kłamią choć w sprawie Smoleńska!”. Kto? Ja? Droga Pani, Polska jest na drodze ruiny zarówno dzięki PO, jak i SLD ale także PiS, od lat troszczą się o to żeby nie został kamień na kamieniu. Pani dała się im wmanipulować i została internetowym mięsem armatnim. Pora nabrać oddechu, wyjechać, zobaczyć wolność i porównać z tym pierdolnikiem u nas. Co do Smoleńska to nawet nie chce mi się zaczynać tego tematu, bo wolę pokazać zdjęcie pięknej kobiety niż angażować się w te bzdury. Tragiczny wypadek będący efektem nieszczęśliwych zbiegów okoliczności i zaniedbań, jak choćby to, że prezydent lata starym TU od ZSRR, a przetarg na nowe samoloty unieważniły rządy PiS… Zresztą nieważne, nich Lech Kaczyński, z żoną i prawie setką innych ofiar spoczywa w spokoju.

Polski pierdolnik coraz bardziej mnie męczy, bo coraz bardziej śmierdzi. Obchodzi mnie to co dzieje się u mnie w lubelskim piekiełku i wkurwia mnie, że jakiegoś Tułajewa chociażby bardziej obchodzi walka PiSu z PO niż dobro Lublina. Tyle.

Pozdrawiam, całuję.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 8 lipca 2012 by in Lublin, O Autorze, Polityka and tagged , , .
