Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Życie nie jest dobre.

Życie nie jest dobre, cała sztuka to nauczyć się minimalizować straty. Nie chodzi o żadne tak buddyjskie czarny mary i obłaskawianie demonów. Od kilkudziesięciu lat życie przynosi ludziom coraz więcej kosztów. No cóż luksus spokoju kosztuje, ale mimo wszystko wolę to niż kolejną wojnę. I nie chodzi mi o koszty życia finansowe, ale społeczne. Dziadkowie zaczęli a rodzice tylko kontynuują sztukę, wisienkę na czubku tortu za to położył internet ze swoimi dobrodziejstwami.

Spójrzcie na samochody. Wojewódzki jeździ pożyczonym Porsche, Lamborghini itp.. A ja? Ja mam kilku letnią Vectrę i nie wiem kiedy zmienię. A czym chciałbym jeździć? Nie wiem, ale uczyli mnie, że im lepsze auto tym większy penis, a laski mają kisiel między nogami w chciwli kiedy otwieram drzwi dobrego samochodu. Z drugiej strony moje marzenie – Pagani Zonda pali litr na kilometr to bym nawet do marketu nie chciał nim jechać. A co ona ma do samochodu? No im bliżej białego rumaka i złotej karocy tym lepiej. Szkoda tylko, że real tychże jest z dupy wyjęty i nikt nie wie co to ma być. Masz Pagani masz każdą, masz Cinquecento masz mandat, ale przynajmniej stać Cię na paliwo.

A kobiety? No te to mają debet na dzień dobry jak stąd tam i z powrotem. Szkoda tylko, że żyrantami jesteś ty i ja, czyli każdy facet. Te wchodzące w 18+ mają zryty beret bardziej niż żyzne pole w czasie orki. Facet ma być połeczniem Justina Biebera, chociaż wszystkie klną się na Boga, że Justina nie lubią, i mieć buły jak Blasta-Burneika, a w portfelu kasy jak Zuckerberg.  A one? Cóż, one nic nie muszą, bo to Kopciuszki, które przemienią się w Księżniczki jak zjawi się Książę.

Faceci mają podobną technikę. Słowo facet to za dużo. Mężczyzn niestety nie ma tyle co kiedyś. Czuję się jednym z ostatnich, bo wychowano mnie w oparciu o jakieś elementarne społeczne zasady i wpojono mi co to jest honor i jak należy traktować kobiety. Chłopcy, którzy nie mają nic wspólnego z mężczyznami, niestety to też się nie zmieni. Świat, który dostają nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Myślą, że mają być ogierami seksualnymi, a ich „panienki” będą zawsze wąskie, ciasne i wilgotne. Życie niestety pokazuje im, że nie są aktorami Brazzers, a ich dziewczyny mają normalne biusty i czasami nie mają nastroju na seks.

Życie jest złe, ale trzeba zrozumieć, że jest tylko inne od naszych oczekiwań. Ludzie są niesymapatyczni, a mimo to trzeb kierować się jakimiś cholernymi zasadami.

Reklamy

2 comments on “Życie nie jest dobre.

  1. marryroe
    2 września 2012

    Już tak nie przesadzaj. Jak na moje, jeżeli facet jest interesujący i przystojny to i na rowerze może jeździć.. 😉

    • tytus7
      2 września 2012

      No dobra, ale to dowód na to, że wiążesz seks ze związkiem. Jeśli chce się zaciągnąć laskę do łóżka to nie imponujesz jej intelektem, ani poczuciem humoru, ale sugestią że się ma dużego penisa.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 13 czerwca 2012 by in O Autorze, Seks and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .
%d blogerów lubi to: