Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Żydomasonoliberały i sataniści…

W związku z tym, że jestem na etapie niepisania pracy zaliczeniowej na studia, czytam różne bzdury w Internecie. Zdarza mi się zawędrować na niebezpieczne strony japońskiego internetu, internetu końca świata i tego o spiskowej teorii dziejów. W związku z moim hobby do historii amerykańskiej kultury popularnej lat 50-60, pasjami oglądam i zbieram między innymi wszystko co dotyczy Marilyn Monroe. Historię jej śmierci i ostatniego filmu znam, również te spiskowe teorie. Szkoda gadać. Youtube ma pewną fajną funkcję, którą ostatnio odkrywam na nowo „Zobacz polecane”.

No i przy filmie „Ostatnie dni Marilyn” znalazłem powiązane do prawdziwej wersji wydarzeń o jej śmierci… Potem przypomniał mi się „katolicki internet” i masońskie powiązania z nwo. No i mnie podkusiło – zacząłem płynąć po spiskowej stronie internetu. I powiem Ci, że mamy problem. Najciekawsze jest to, że nasza planeta i my ogólnie jeszcze żyjemy. Każdy na nas czyha. Postanowiłem ogarnąć burdel jaki istnieje w związku z totalną inwigilacją i NWO.

Ok zaczynam, możliwe że się pogubię sam za chwilę.

Światem kręciła grupa ludzi wpływowych – bankierów i polityków. Baza zawiązała się w USA i składała się z rodzin Rotszyldów i Rockefelerów. I to oni (to akurat prawda) mają pełną kontrole nad kapitałem i wartością tego kraju. Potem stworzono koncept Nowego Porządku Światowego. Według niego należy doprowadzić do totalnego zepsucia społecznego, a co ważniejsze do mniejszenia (drastycznego) liczby ludzi na świecie. To można osiągnąć przez zatruwanie żywności, wojny, choroby, a także (tutaj ciekawostka) katastrofy nie-do-końca naturalne (bo podobno kontrolują pogodę).
Jak już nas zostanie wystarczająco mało to poprzez kontrolę umysłu uczynią z nas marionetki. Najpierw sprawią, że zobaczymy Boga, w ramach projekcji Blue Beam, a potem nas za czipują i to będzie biblijne „znamię bestii”. (Ciężko już?? A to dopiero początek).

Podstawą ma być oczywiście (nie wiem czemu uważam to za oczywiste) satanizm i szatan. (I tutaj dopiero zaczyna się jazda bez trzymanki z logiką). Jak szatan to zepsucie moralne, podobno już się odbywa, wiadomo homoseksualizm, powszechny dostęp do pornografii, dewiacje, rozwiązłość itd. Najciekawiej się robi jeśli pyta się o źródła zła. No w zasadzie wszystko. Chyba tylko książki są w miarę bezpieczne. W muzyce to najgorsze zło pochodzi od rocka (bo jakże by inaczej), najgorsze treści satanistyczne przesyłane są do podświadomości. Do klasyki wliczamy LedZepplin, The Rolling Stones, The Doors, The Beatles (prawdopodobnie dlatego jestem przesiąknięty złem i rozwiązłością). Najgorsze jednak siedlisko zła jest w Hollywood. Służebnicami zła była oczywiście moja ulubiona MM, oraz inne piękne z USA. Ale ale, najgorszy ze wszystkich jest Walt Disney, tak ten od Królewny Śnieżki, Króla Lwa itd. Do podświadomości przesyła komunikaty seksualne. No jak już jesteśmy przy Disneyu to dochodzimy do masonerii. Walt był masonem 33 stopnia, podobno przyzywał demony, czarty i inne piekielkne istoty pstryknięciem palca niemalże.

Nadążasz? To jedziemy dalej.

Masoneria czyli sataniści z bardziej wyszukaną nazwą kręcą Hollywood i chcą nas zepsuć moralnie przez legalne narkotyki, wolny seks, aborcję, eutanazję i antykoncepcję. Łapę jednak na koncernach trzymają Żydzi, tak jak na całych pieniądzach USA, bo przecież Rotszyldowie i Rockefelerowie to Żydzi.

Jednakże!!!

Coś się dzieje! Wojskowi się wtrącili, że im takie NWO nie odpowiada, bo nic nie będą mieć do roboty. I podobno gdzieś zaczynają się bunty i zakulisowe aresztowania. Wojna się zaczęła a my plebs jak zawsze dowiemy się na końcu…

Reasumując. Światem kręcą żydo-masoni, wyznawcy szatana, którzy dążą do zabicie większości ludzkości, żeby uczynić z nas marionetki. Zbuntowali się internauci i wojskowi, którzy zakulisowo próbują obronić normalność.

Wiesz co ja myślę?
Wszyscy którzy w filmach Disneya doszukują się seksu mają ze sobą poważny problem. To, że dzieciaki taplają się w pornografii jest winą tylko ich rodziców, bo nie rozmawiają z dziećmi, nie mówią co i jak, albo wolą żeby szkolili się w internecie, no to dzieciaki właśnie to robią. Co do masonów. Nie wiem, ale myślę że gdyby mili te wszystkie kosmiczne technologie na zawołanie to nie zwlekaliby tyle czasu i po prostu przejęli  kontrolę nad naszymi umysłami…

Ważne jest jedno – należy szanować na wzajem, siebie, sąsiadów, w spokoju i szacunku dla siebie więcej można osiągnąć.
PEACE LUDZIE!

Advertisements

4 comments on “Żydomasonoliberały i sataniści…

  1. axelpisze
    18 maja 2012

    Haha, zgadzam się z tym tekstem. Ja dla odchamienia wchodzę na Pudelka. Wszędzie illuminati, masoneria, scjentologia – cały świat to jedna wielka konspiracja. Bez sensu 🙂

    • tytus7
      18 maja 2012

      Ja się lubię odchamiać nie oglądając wiadomości, nie czytając prasy. Wolę prasę i telewizje lokalne.

  2. Pingback: Seks z rezygnacją?! WTF?! « Świat nie jest dobry, a ludzie nie są mili…

  3. Czeresniaxo
    20 września 2012

    Witaj! Na istnienie Iluminatow jest duzo dowodow. Dobrze, ze zaczeles szukac, nie poddawaj sie: mysl samodzielnie i lacz logicznie fakty. Sprobuj patrzec na to wszystko jeszcze szeeeeeerzeeeeej, wszak wiele razy historia byla falszowana. Prawdopodobnie NWO nie jest jeszcze wprowadzone, bo trwaja przygotowania. Tak samo jak Niemcy podczas I WŚ czekaly na odpowiedni moment, pretekst… Oni maja wszystko zaplanowane i im sie nie spieszy. Zanim wprowadza jeden swiatowy rzad, wybuchnie 3. Wojna (!) Zobacz, co sie dzieje miedzy Izraelem, Iranem, a swiatem zachodnim. Po co tyle trombili o koncu swiata w 2012 roku? … moze chcieli nas mentalnie przygotowac do wielkiej zmiany, konca swiata, ktory znamy? Ale to nie przejdzie, nie martw sie, Bog jest miloscia i pokojem, ale karze za zlo. Poszukaj sensu i Boga. Jeszcze masz czas by zmienic swoje zycie, daj innym dobry przyklad. 🙂 Udowodnij, ze np. Syjonistyczny rzad to nieprawda, aby otworzyc innym oczy. 8> Moze cos pomineles? Zlosc jest naturalna reakcja na prawde… Pozdrawiam, bless you. 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on 18 maja 2012 by in Polityka and tagged , , , , , , , , , , .
%d blogerów lubi to: