Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Ciekawa ulotka.

Na wstępie chciałbym coś określić. Nie jestem internetowym ateistą, ani tym bardziej ogólnie ateistą. Koncepcja świata, w którym człowiek szanuje drugiego i obdarza drugiego miłością zawsze i mimo wszystko mi odpowiada. Jak również wizja czegoś co następuje po śmierci, i co daje mi wieczną przyjemność też nie jest do końca taka zła. I zanim ktoś popłynie i zacznie mi mówić o polityce, kościele i innych tematach pobocznych, mówię o chrześcijaństwie, o wierze, o założeniach itd.

No skoro operacjonalizację mamy z głowy, teraz do meritum. Wracam sobie z majówki, a tu ulotki. Nic nowego oczywiście wszystkie markety, łącznie z tym, który jest już chyba w innej gminie i żaden autobus do niego nie dojeżdża. Patrzę, a tu formatem ulotka typowa wymiany drzwi, a że wymianę mam w planie, zaniosłem do domu.

Owszem o katolickiej prasie słyszałem, nawet o katolickim głosie w moim domu, ale o Internecie katolickim? Treść ulotki zaprosiła mnie n a katolicką stronę sieci. Potem przeycztałem, że mają książki na czasy ostateczne. Pomyślałem – Jehowe. Oni zawsze jak do mnie przychodzą, od około 20lat tłumaczą mi, że koniec świata jest bliski. Między innymi przez nich chce zmienić drzwi.

Wydałem sobie imperatyw wejścia na stronę, chociaż z ulotki wcale nie wiadomo było jaki to adres. Zgooglowałem „żywy płomień” i siup. Jestem w katolickiej części Internetu. Powiem szczerze, no strona nie rzuca na kolana, ale może nie o to w tym chodzi. Nie mogę tak łatwo przekreślić czyjegoś starania. Prawdę mówiąc brakuje mi strony łowiącej w jakiś ciekawy sposób młodych na treści katolickie. Takim telewizyjnym archorem może być np. Szymon Hołownia. W internecie kogoś takiego brak na dużą skalę.

Żywy płomień szybko mnie rozczarował… W nawigacji po lewej przejechałem na sam dół, tam zawsze są najciekawsze rzeczy. I mam! Wywiad z szatanem. Pomyślałem, że będzie grubo! Otwieram a tam żadnych ciekawostek. Wywiad podobno przeprowadził nie żywy już ksiądz, ale okoliczności są nieznane. Przeczytałem mniej więcej cały wywiad, ciekawostka, ale mnie interesuje sytuacja, czy poszli sobie na kawkę pogadać, czy to ktoś był ustami. Całość ciekawa, jak na opis, powiem że rozmowa była dość spokojna, zawsze w opisach egzorcyzmów trafiam na przekleństwa, wulgaryzmy wobec księży a tu nic. Taka rozmowa dwóch wrogów.

Ciekawiej było jednak na innych stronach. Była moja ulubiona masoneria. Jednak nie zwykła masoneria, ale ta dużo gorsza – żydomasoneria! Spektakularny opis rodem z filmów Polańskiego i Hitchcocka. Przepraszam, ale taka skrajna spektakularność napędza we mnie niedowiarka.

Potem prysnęła bańka chęci obrony przeczytałem, że w muzyce rockowej diabeł siedzi. Cholera no. Chyba będę smażył się w piekle, bo dla mnie rock i blues to jedyna muzyka, którą toleruję. Lubię covery Mansona, prawie wszystkie utwory Metallica i miliona innych zespołów. Sporo osób będzie potępion na wieki.

Na koniec ciekawostka. Autor strony przeprasza, za reklamy na swojej stronie. To element spisku i celowego działania właściciela bezpłatnego hostowania strony. Jako użytkownik AdBlocka, aż go wyłączyłem żeby zobaczyć te szatańskie reklamy. Eeeeeee, jakiś gołych dup się spodziewałem, a tu „Test na głupka”. Współczuję autorowi strony wszędzie węsząc spisek, nawet w tym, że na bezpłatnej usłudze hostowej ktoś zamieszcza mu reklamy. Pewnie gdyby przeczytał mój wpis doszedłby do wniosku, że jestem opętany.

Nie rozumiem, co motywuje tych ludzi. Takie chrześcijaństwo skrajne, walczące szablą a nie słowem i merytoryką. Żałuję, bo takie przypadki budują pozorny obraz chrześcijaństwa, oraz zniechęca wszystko co nie wie w co chce wierzyć. Żeby dopełnić obraz oczywiście goła dupa i kawałek rockowy :).

Skomentuj

Information

This entry was posted on 6 Maj 2012 by in Polityka, Tematy and tagged , .
