Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Lucy

Dwudziestego piątego maja,

Około dwudziestej trzeciej,

Wyzionąłem ducha.

Byłem trochę rozczarowany

Tym faktem, nie mniej

Oczekiwałem więcej mając

Zaledwie dwadzieścia siedem lat.

Nie przeszkadzałem zbytnio

Sąsiadom ich nie lubię.

Świadków było dwóch tej mizerii

Kot, który i tak zawsze

miał mnie w dupie.

Szkoda jednak Lusi.

Chuda dziwka z pobliskiego burdelu

Akurat na mnie siedziała.

Na szczęście zapłaciłem jej z góry.

Policja wiele pytań nie zadawała.

Zapracowany, przed trzydziestką,

Korzystający z usług prostytutki,

Wykitował na serce –

– Ogólnie rozumiane.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 18 kwietnia 2012 by in Pawie and tagged , .
