Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

Blog nieperiodyczny. Nowy wpis przynajmniej raz w tygodniu.

Charlie Sheen to szczery człowiek…

Amerikan drim. Z chwili przed oczami staje mi pucy but, któremu ktoś wrzuca do czapki pięć centów i jakiś świstek, potem na podstawie informacji na tym świstku trafia do raju. Ewentualnie jakiś farmer, który od lat orze to samo pustynne pole, trafia na głaz, szarpie się z nim, aż z ziemi tryska czarne złoto. W latach 60. byłby naprawdę szczęściarzem, obecnie pewnie wojsko zajęłoby działkę w ramach walki z terroryzmem.

Idylla. Są dwie rzeczy, które naprawdę doprowadzają mnie na skraj wściekłości – głupota i hipokryzja. Z tą pierwszą nie da się walczyć, bo jedyna forma jest karana dożywotnim pobytem w odosobnieniu dla mężczyzn. Owszem wyżerka za darmo, służba zdrowia też, ale ten szalony seks pod prysznicem jakoś mnie zniechęca…

Z hipokryzją można natomiast walczyć jedynie poprzez przełamywanie schematów i piętnowanie jej. Niestety zauważam, że świat tapla się w swojej hipokorystyczno-idyllicznej rzeczywistości. To taki marmurowy obelisk, na którym nie daj Boże, żeby pojawiła się rysa. Przecież Hollywood to miejsce gdzie mieszkają same anioły. Wszyscy celebryci adoptujący dzieci z Nigerii, Polski czy innych krajów trzeciego świata. Ewentualnie finansujący szkoły w Afryce i kopanie studni. Tylko czy coś z ich działań coś wynika? Nie. Świata nie da się naprawić, ani zmienić. Nie można adoptować wszystkich afrykańskich dzieci, ani mieć pewności, że chociaż jedna setka przekazywanych pieniędzy faktycznie powoduje wybudowanie szkoły.

Celebryci jeśli chcą mogą dwa dolary dziennie przeznaczyć na mnie. Gwarantuję, że będę się dzielił swoim szczęściem z nimi. Wyślę im zdjęcia z wakacji, przy nowym samochodzie, domu, ba! Nawet odpalę coś innym! Dziwki i sklepy z alkoholem uczynią mnie swoim patronem.

To nic nowego, drogę wyznaczył już Charlie Sheen i Lindsay Lohan. Prawdziwie szczerzy ludzie w tym chorym Hollywood. Oboje są nieprzeciętnie bogaci. Ich miesięczne gaże przekraczają mój dorobek całego życia. No tak jest. Nie mam im tego za złe, że urodziłem się w chorującej Polsce.

Cóż takiego obrzydliwego zrobił Sheen, że próbuje określić go świrem? Wydał pieniądze na to co faceci lubią najbardziej – koks, dupy, samochody i wódka. Przecież to są jego pieniądze, które uczciwie zarobił przy poklasku i rechocie widowni „Dwóch i pół”. Żałuję, że nigdy nie będę mógł uczestniczyć w tych imprezach. Tony koksu, litry wódy i stada dziwek. Wciąganie od obiadu do kolacji, potem szalony seks bez zobowiązań gdzie i z którą się da.

Jasne, że mógłby przekazać milion baksów na cele dobroczynne. Tylko postawmy sobie pytanie – tak, ale po co?! Gdyby świat chciał, to Afryka dawno by nie cierpiała głodu, ale pewnie ktoś ma w tym jakiś cel żeby było inaczej. Po co wobec tego psuć globalny plan świata. Może Afryka nie chce naszych milionów. W związku z tym to zwykłe marnotrawstwo.

Gdybym miał kilkanaście milionów tygodniowo, pewnie posrałbym się ze szczęścia, a od nadmiaru alkoholu rzygałbym tęczą.

Mam także inną teorię – Charlie Sheen to geniusz. Ich nikt nie ogarnia. Ten gościu robi ze swoich hejterów zwykłych debili. Manipuluje ludźmi jak chce. W Polsce mam taki przykład znany wokalista. Nie podam nazwiska dla zwykłej ludzkiej perwersji. Owy wokalista manipuluje faktami na swój temat jak chce, też podobno to chodzący koksownik, a w jego żyłach tlenu nie przenoszą czerwone krwinki, tylko wyspecjalizowane do tego promile.

Wreszcie jest aktor – niehipokryta, który chleje wódę, a w nosie ma komin elektrociepłowni którym wciąga półtorej tony towaru na sekundę. Nie marnuje czasu na walkę z głodem, o równe prawa zwierząt etc. BRAWO!

 

 

 

 

2 comments on “Charlie Sheen to szczery człowiek…

  1. Pingback: Jestem facetem, jestem hipokrytą. « Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego – w błędzie trwać. Żyć – to myśleć. Cyceron

  2. Pingback: Jestem facetem, jestem hipokrytą. | Świat jest przeciwko Tobie, a ludzie są źli…

Skomentuj

Information

This entry was posted on 17 kwietnia 2012 by in Seks and tagged , , , , , , , .
